1. Errori di funziunamentu
A pressione di iniezione di l'acqua hè alta è l'impattu hè grande, è u tubu d'acciaiu di vetru ùn pò micca esse influenzatu da a carica. Dopu à esse messu in usu, l'operatore hà cambiatu per sbagliu u prucessu è hà tenutu a pressione, è l'operazione hè stata sbilanciata, ciò chì causerebbe a fuga di a linea di tubi d'acciaiu di vetru.
2. Misure di prevenzione
Sicondu SY / T6267-1996 "Pipeline di Fibre di Vetru Alta Pressione", J / QH0789-2000 Fibra FRP Pipe Construction and Specification d'Acceptance. Harbin Star FRP Co., Ltd. "Istruzzioni per l'installazione di u Sistema di Linea di Tubi in Fibra di Vetru Filettatu", è riferite à GB1350235-97 "Codice per a Costruzione è Accettazione di l'Ingenieria Industriale di Tubazioni di Metalli", per prevene difetti cumuni di qualità, capisce a custruzzione di ognuna prucessu, è assicurà a qualità di a custruzzione. In vista di e 6 ragioni sopra menzionate per fughe, misure preventive sò pruposte (vede a Tabella 1).
3. Soluzione
Dopu à a perdita di a linea di tubi d'acciaiu di vetru, si deve piglià misure immediatamente per prevene l'inquinamentu ambientale. U metudu di custruzzione più efficace hè di taglià u taper è aduprà l'adattatore in acciaio per cunnette. I prucessi principali suspende a produzzione → truvà perdite → scavi → riciclà i fognamenti → installazione di filu in situ → installà u trasferimentu d'acciaiu → saldatura → prova di pressione → riempimentu di trincea di tubi → messa in opera. Modu di cunnessione di raccordi di canna di custruzzione (vede a Figura 1)
Note di Costruzione:
(1) Prima di taglià è di fà coni, secondu i requisiti di custruzzione di u sistema HSE, un nastru d'avvertimentu deve esse tiratu in a zona centrale, è i segni d'avvertimentu devenu esse posti quandu entri in a sezione di custruzzioni. Dopu à a fuga, a sorgente di iniezione d'acqua hè tagliata per riduce a pressione à zeru, è e acque reflue sò recuperate in tempu dopu a scavatura per impedisce u crollu di a trincea di i tubi è ferisce a ghjente.
(2) Dopu avè serratu u tubu FRP, l'altezza di elevazione ùn deve micca supera 1m, è l'angulu ùn deve supera 10 ℃. Quandu si taglianu è si facenu coni, hè sicuru è cunveniente da custruisce in terra. A diferenza massima hè più di 2m (u pipeline hè intarratu 1m di prufundità). Scavi i dui lati da u puntu di fuga. Almenu 20m sopra.
(3) Installazione di filu in situ
Prucessu di stallazione di filu in situ: tagliu → tagliu di taper → incollatura di fili in situ → riscaldamentu è guaritura. U puntu di fuga di tagliu hè megliu cà 0.3m. Sceglite un macinatore adatta per ratcheting (u fabbricante hè dotatu di strumenti speciali). U conu deve esse pulitu, senza grassu, polvere, umidità, è l'adesivo deve esse uniformemente mischiatu. U rivestimentu finale hè incollatu per caccià e bolle d'aria nantu à a superficia di incollatura, è poi girallu à manu per stringhje. U tempu di curazione di l'adesivo hè determinatu secondu a temperatura ambientale. A temperatura ambientale è u tempu di curazione sò mostrati in a Tabella 2.
D'invernu, a temperatura di a custruzzione hè bassa, è u tempu di fermu di l'iniezione d'acqua ùn pò supera i 24 ore. U metudu di riscaldamentu elettricu è di guarigione pò esse adupratu per accurtà u tempu di custruzzione. Sicondu l'esperienza di custruzzione è e caratteristiche di l'adesivo, u megliu effettu di curazione pò esse uttenutu in 3-4 ore, è u tempu totale di fermu di a custruzzione hè cuntrullatu in 8 ore. U riscaldamentu di a cinta di riscaldamentu elettricu hè cuntrullatu à 30-32 ℃, u tempu hè di 3 ore, è u tempu di raffreddamentu hè di 0,5 ore. Requisiti di putenza tropicale (vede a Tabella 3).
(4) Installa a cunghjunta di cunversione d'acciaiu. U filu esternu in situ è u filu internu di cunversione di l'acciau devenu esse puliti, è u grassu di sigillatura deve esse applicatu uniformemente. Ùn ci hè micca torque cù una chiave. Dopu avè strintu à a manu, stringhjelu per duie settimane in più. Se ci hè un torque cù una chiave, premete Serrà a tavula di coppia di rotazione approssimativa (vede a Tabella 4).
(5) I travagliadori di saldatura devenu esse certificati. Durante u prucessu di saldatura, a giuntura di cunversione di l'acciaiu deve esse raffreddata, è a temperatura ùn deve micca supera i 40 ° C, altrimenti a zanzara lumaca in situ serà brusgiata è si verificanu perdite.
(6) Riempimentu di trincea di canna. Dentru 0.2m intornu à u pipeline, hè 0.3m più altu di u terrenu naturale dopu à riempimentu cù rena o terrenu dolce.
4. Cunclusioni è raccomandazioni
(1) A linea di pipa in acciaio à vetru ad alta pressione hè aduprata in a pruduzzione di pozzi d'iniezione d'acqua è parte di a linea di fustu di iniezione d'acqua in Jianghan Oilfield, chì risolve a corrosione è a perforazione di u pipeline, riduce l'inquinamentu, allarga a vita di serviziu di u pipeline, è risparmia l'investimentu.
(2) Attraversu l'implementazione, a tecnulugia di custruzzione per e linee di tubi d'acciaiu in vetru ad alta pressione chì curanu perdite hè stata standardizata, u tassu di u tempu d'iniezione d'acqua hè statu aumentatu, a produzzione sicura hè stata assicurata, è a custruzzione civilizzata hè stata ottinuta. Dapoi u 2005, a fuga media hè stata riparata 47 volte, è a pruduzzione annuale di petroliu crudu hè aumentata di più di 80 tonne.
(3) Oghje ghjornu, per e linee di tubi in acciaio di fibra di vetru di media è alta pressione (0,25 MPa ~ 2,50 MPa), a fabbricazione di conicità è e cunghjunzioni di cunversione d'acciaio sò aduprate per riparà a fuga, chì richiede assai tempu è ùn hè micca corrosivu. Cù l'avanzamentu di a scienza è di a tecnulugia, resine ad alta forza, iniziatori, agenti di guarigione, acceleratori è materiali di rinforzu continuanu à esse prodotte. L'utilizazione di interfacce adesive per tubi d'acciaiu in fibra di vetru di media è alta pressione richiede più ricerche.
Soluzione à i prublemi di serie di prudutti di bobina
Dopu a produzzione di prudutti di liquidazione FRP, ci saranu vari prublemi in a qualità di i prudutti. Questi prublemi ponu esse eliminati efficacemente è evitati dopu analisi specifiche di materie prime, additivi, processi è altri fattori. U seguitu introduce un prublema cumunu in i prudutti di liquidazione-vacanti.
Tipi basi di vacanti
1. E bolle sò dentru u fasciu di fibre, avvolte da u fasciu di fibre, è furmate longu à a direzzione di u fasciu di fibre.
2. I vacanti cumpariscenu principalmente in i fossi trà i strati è induve a resina s'acumula.
Analisi di a causa di u difettu
1. U materiale di rinfurzamentu ùn hè micca cumpletamente impregnatu di a resina matriciale, è una parte di l'aria ferma in u materiale di fibra, chì hè chjusu da a resina solidificata intornu.
2. U prublema di a colla stessa. Prima, a colla hè stata mischjata cù l'aria durante u prucessu di preparazione, chì ùn pudia micca esse cumpletamente eliminata à tempu; in più, quandu a colla hè stata gelificata è solidificata, sò state prodotte piccule molecule per via di reazzioni chimiche, è ste sostanze à bassa molecula ùn pudianu fughje à tempu.
Misure per riduce e lacune
1. Materiali preferiti
Secunnu e caratteristiche di e materie prime, selezziunate materie prime chì si currispondenu.
2. Rinfurzà l'impregnazione
L'impregnazione hè una parte impurtante di u prucessu di stampaggio di u materiale compositu, è hè a chjave per u prucessu di bolle o vacanti. Dunque, l'impregnazione deve esse rinfurzata per riduce e bolle è migliurà a qualità di u pruduttu.
3. Cuntrullà u mischju
Prima di aduprà a resina, seranu aghjunti iniziatori, acceleratori, agenti reticolanti, filler in polvere, ritardanti di fiamma, agenti antistaticu è pigmenti. Quandu si aghjusta è si mischia, una grande quantità d'aria serà purtata, è deve esse pigliatu misure per eliminallu.
4. Ajuste a cola
U colpu di cola hè un prucessu impurtante per a fabricazione di FRP / materiali cumposti. Se a rotula di fibra di vetru ùn hè micca impregnata bè o a cola hè insufficiente, a seta bianca serà prodotta dopu avè passatu u tank di colla.
5. Prudutti laminati
Quandu u filatu di seta bianca hè avvoltu nantu à u muffa core, stu fenomenu pò esse eliminatu solu da u metudu di l'elementu di rotazione di u muffa core. Deve esse eliminatu da u rotulu di u rotulu di fabbrica. U rotulamentu ùn hè micca solu bonu per immersione, ma pò ancu fà u pruduttu compattu, in modu chì l'eccessu di colla scorri versu o luntanu da a mancanza di parti, riduce i vacanti o e bolle, rende u pruduttu più in forma, più densu, è hà una migliore prestazione.
6. Riduce u ponte
U cusì chjamatu ponte si riferisce à u fenomenu chì u filatu di cola di u pruduttu hè sopra, è questu fenomenu esiste sia à a fine sia à a canna.
(1) Se l'attrezzatura hè ruvida in a fabricazione, povera in precisione, instabile in funziunamentu, i filati sò disposti improvvisamente stretti, sovrapposti è separati improvvisamente, u cablu regulare originale ùn pò esse realizatu, è u soprappu di fibra hè faciule da fà. In questu momentu, a manutenzione è u miglioramentu di l'attrezzatura devenu esse effettuate in tempu.
(2) A larghezza attuale di u pezzu di filatu deve esse adattata per esse uguale o vicinu à a larghezza di u pezzu di filatu cuncepitu.
(3) Cuntrolla a quantità di cola.
(4) U numeru di fibre, a torsione, a viscosità di a resina è u trattamentu di a superficia di e fibre anu tutti un certu effettu nantu à u soprappu di a fibra di bobina.
(5) A temperatura ambientale hà ancu una certa influenza annantu à u soprappu di a fibra.
Ispezzione è riparazione di i prudutti di filamenti à filamentu
Ispezzione di i prudutti cumposti à filamentu
Per i prudutti cumposti à fibre ferite, prestate generalmente attenzione à e seguenti ispezioni.
1. Inspezzione di l'aspettu
(1) Bolle d'aria: U diametru massimu di bolle permissibile nantu à a superficia di u stratu resistente à a corrosione hè di 5 mm. Se ci sò menu di 3 bolle cù un diametru di micca più di 5 mm per metru quadru, ùn ponu micca esse riparati. Altrimenti, e bolle devenu esse grattate è riparate.
(2) Crepe: Ùn ci saranu micca crepe sopra 0,5 mm di prufundità nantu à a superficia di u stratu resistente à a currusione. A superficia di u stratu di rinfurzamentu deve avè fessure cù una prufundità di 2 mm o più.
(3) Concave è concava (o arrugata): A superficia di u stratu resistente à a currusione deve esse liscia è piatta, è u spessore di a parte cunvexa è concava di u stratu di rinfurzamentu ùn deve esse più di 20% di u spessore.
(4) Imbiancatura: U stratu resistente à a currusione ùn deve micca avè imbiancamentu, è u diametru massimu di a zona di imbiancatura di u stratu di rinfurzamentu ùn deve supera i 50 mm.
2. Ispezzione dimensionale
In cunfurmità cù i requisiti di i disegni, e dimensioni di i prudutti saranu ispezionati cù strumenti di misurazione cun precisione è portata adatti.
3. Ispezzione di u micropureu di gradu è di rivestimentu
(1) Ispezzione in situ
a) Ùn ci hè micca una sensazione appiccicosa quandu tocca a superficie di u pruduttu compositu.
b) Immergite u filatu di cuttone pulitu cù acetone è mettelu nantu à a superficia di u pruduttu per osservà sì u filatu di cuttone hà cambiatu culore.
c) U sonu hè pruduttu colpendu u pruduttu cù a manu o a muneta vaga o croccante?
Se a manu si sente appiccicosa, u filatu di cuttone hè scoloritu, è u sonu hè sfocatu, a curazione superficiale di u pruduttu hè cunsiderata senza qualificazione.
(2) Ispezzione simplice di u gradu di curazione di materiale compositu furanu
Pigliate un campione è immergitelu in un becheru chì cuntene una piccula quantità di acetone, sigillatelu è immergetelu 24 ore. A superficia di u campionu hè liscia è cumpleta, è l'acetone ùn cambia micca u culore cum'è segnu di guaritura.
(3) Ispezione è prova di u gradu di curazione di u pruduttu
U test di durezza Barcol hè adupratu per valutà indirettamente u gradu di curatura di u materiale compositu. Un tester di durezza Barcol hè adupratu. U mudellu pò esse HBa-1 o GYZJ934-1, è a durezza Barcol misurata hè aduprata per cunvertisce u gradu apprussimativu di curatura. A durezza Barcol di i prudutti cumposti feriti cù curatura ideale hè generalmente 40-55. U gradu di curazione di u pruduttu pò ancu esse testatu cun precisione in cunfurmità cù e normative pertinenti di GB2576-89.
(4) Rilevazione di micropori di rivestimentu
Quandu hè necessariu, u rivestimentu compositu deve esse campionatu è ispezionatu cù un rivelatore di scintille elettriche o un rilevatore di microfori.
4. Ispezzione di e prestazioni di i prudutti
Pruvate e proprietà termiche, fisiche è meccaniche di u pruduttu secondu u cuntenutu di prova richiestu da u documentu d'istruzione di travagliu è u standard di prova prescrittu per furnisce una basa per l'accettazione di u pruduttu.
5. Ispezzione di danni
Quandu hè necessariu, i testi non distruttivi di i prudutti cum'è a scansione ultrasonica, i raggi X, CT, imaging termicu, ecc. Sò richiesti per analizzà accuratamente è determinà i difetti interni di u pruduttu.
Analisi di difetti di produttu, misure di cuntrollu è riparazione
1. I motivi principali per a superficie appiccicosa di i prudutti cumposti sò i seguenti:
a) Alta umidità in l'aria. Perchè u vapore d'acqua hà l'effettu di ritardà è inibisce a polimerizazione di a resina poliestere insaturata è di a resina epossidica, pò ancu causà una viscosità permanente nantu à a superficia, è difetti cum'è a curazione incompleta di u pruduttu per un bellu pezzu. Dunque, hè necessariu assicurà chì a produzzione di prudutti cumposti sia effettuata quandu l'umidità relativa hè inferiore à 80%.
b) Troppu poca cera di paraffina in a resina di poliester insaturatu o a paraffina ùn risponde micca à i requisiti, risultendu in l'inibizione di l'ossigenu in l'aria. Oltre à aghjunghje una quantità adatta di paraffina, altri metudi (cume l'aggiunta di film di cellofanu o poliestere) ponu ancu esse aduprati per isolà a superficie di u pruduttu da l'aria.
c) A dosatura di agente di guarigione è di acceleratore ùn risponde micca à i requisiti, dunque a dosatura deve esse strettamente cuntrullata secondu a formula specificata in u documentu tecnicu quandu si prepara a colla.
d) Per resine poliestere insaturate, troppu stirene volatilizeghja, resultendu in monomeru di stirene insufficiente in a resina. Da una parte, a resina ùn deve esse riscaldata prima di a gelificazione. D'altra parte, a temperatura ambientale ùn deve micca esse troppu alta (di solitu 30 gradi Celsius hè adatta), è a quantità di ventilazione ùn deve micca esse troppu grande.
2. Ci hè troppu bolle in u pruduttu, è e ragioni sò e seguenti:
a) E bolle d'aria ùn sò micca cumpletamente guidate. Ogni stratu di diffusione è di avvolgimentu deve esse rotulatu ripetutamente cù un rullinu, è u rullinu deve esse fattu in un tippu circulare in zigzag o in un tippu di scanalatura longitudinale.
b) A viscosità di a resina hè troppu grande, è e bolle d'aria purtate in a resina ùn ponu micca esse cacciate quandu si move o si spazzola. Bisognu à aghjunghje una quantità adatta di diluente. U diluente di a resina di poliester insaturatu hè u stirene; u diluente di a resina epossidica pò esse etanolu, acetone, toluene, xilene è altri diluenti reattivi non reattivi o à base di etere di glicerina. U diluente di resina furanica è resina fenolica hè etanolu.
c) Una selezzione inadatta di materiali di rinfurzamentu, i tippi di materiali di rinforzu aduprati devenu esse ripensati.
d) U prucessu di operazione hè improperu. Sicondu i sfarenti tippi di resine è di materiali di rinfurzamentu, devenu esse scelti i metudi di prucessu adatti cum'è immersione, spazzolatura, è angulu di rotolamentu.
3. I motivi di a delaminazione di i prudutti sò i seguenti:
a) U tessutu di fibra ùn hè micca statu pre-trattatu, o u trattamentu ùn hè micca abbastanza.
b) A tensione di u tessutu hè insufficiente durante u prucessu di bobina, o ci sò troppu bolle.
c) A quantità di resina hè insufficiente o a viscosità hè troppu alta, è a fibra ùn hè micca saturata.
d) A formula ùn hè micca ragiunevule, risultatu in una prestazione di incollatura scarsa, o a velocità di curazione hè troppu rapida o troppu lenta.
e) Durante a post-curatura, e cundizioni di u prucessu ùn sò micca adatte (di solitu a curatura termica prematura o temperatura troppu alta).
Indipendentemente da a delaminazione causata da qualsiasi ragione, a delaminazione deve esse accuratamente rimossa, è u stratu di resina fora di l'area di difetti deve esse lucidatu cù un macinatore angulare o una macchina di lucidatura à una larghezza di micca menu di 5 cm, è poi ripusatu secondu i bisogni di u prucessu. Pianu.
Indipendentemente da i difetti sopra citati, misure adeguate devenu esse prese per eliminalli cumpletamente per soddisfà i requisiti di qualità.
Pruduzione tipica di campioni di materiale compositu di bobina tipica è prova di prestazione
I materiali cumposti sò spessu materiali anisotropici, è i so metudi di analisi di cuncepimentu sò diversi da quelli di i materiali metallici. E pruprietà anisotropiche di i materiali compositi portanu à a differenza trà i metodi di prova di prestazione di materiali compositi è materiali metallici. Per i materiali tradiziunali, i cuncettori ponu uttene dati di prestazione da u manuale o da e specifiche di materiale furnite da u fabbricante secondu u materiale (o marca) mentre selezziunanu u materiale. U materiale compositu ùn hè micca tantu un materiale chì hè una struttura più precisa. A so prestazione hè in relazione cù parechji fattori cum'è a matrice di resina, i materiali di rinfurzamentu, e cundizioni di prucessu, u tempu di conservazione è l'ambiente.
Hè assai necessariu testà e prestazioni di e materie prime prima di a cuncezzione di materiali compositi, ma ùn si pò dì chì i dati di prestazione necessarii per u cuncepimentu sò maestrati. Si pò cunsiderà solu chì a selezzione di materie prime hà messu i fundamenti. Oghje, i risultati di previsione di i metudi micromeccanichi sò sempre limitati è ponu esse stimati solu qualitativamente. I dati di prestazione richiesti per u cuncepimentu di cumpunenti cumposti devenu esse ottenuti da test di prestazione di basa, chì hè cruciale per u travagliu di cuncepimentu.
I test di prestazioni di u materiale compositu sò a basa per a selezzione di materiale, a valutazione di i materiali di rinfurzamentu, a matrice di resina, e proprietà di l'interfaccia, e condizioni di prucessu di stampaggio è i livelli di tecnulugia di fabbricazione, è ancu per a cuncezzione di u pruduttu.
1. Piastra cumposta di fibra unidirezziunale
E pruprietà elastiche di i cumposti unidirezziunali sò carattarizati da e pruprietà di trazione è di cumpressione di 0 gradi, 90 gradi è 45 gradi, è e pruprietà d'interfaccia trà a fibra è a resina sò carattarizate da testi di tensione di curvatura è interlaminar. Per valutà e pruprietà di u materiale, secondu i requisiti specifici di e norme naziunali GB3354-82, GB3856-83, GB3356-82, GB3357-82, GB3355-82, a produzzione di a piastra di materiale compositu in fibra unidirezionale hè finita, è allora a piastra di materiale compositu in fibra hè trasformata in vari A dimensione è a quantità di u campione richieste da u metudu di prova.
1. Pruduzione di piastra di materiale compositu in fibra unidirezionale
U metudu di bobina hè di fà passà a fibra tracciata da u creel attraversu u tenditore, a scanalatura di colla, u rulli di guida di u filatu, è l'ugliu di bobina di filu à turnu per esse feritu nantu à a superficia di u muffa core, è infine solidificatu è furmatu. U standard naziunale stabilisce chì a dimensione di u mudellu hè 270mm X 270mm. U mudellu pò esse feritu per fà dui piatti piatti (davanti è daretu) à a volta, chì ponu esse trasfurmati per allungamentu, cumpressione, piega, tosatura di strati, ecc.
Tempu di posta: Aug-12-2021